فروش انواع توری های پلیسه

فروش انواع توری های پلیسه, فروش توری,فروش پنجره دوجداره, فروش توری درب پنجره خانه و اداره

فروش انواع توری های پلیسه

بهرام پروهان

توری پلیسه نسل جدید توری های پشه بند می باشند که برای درب و پنجره دوجداره یو پی وی سی استفاده می شودند، جنس توریهای پلیسه ای از نوع مش آکرلیک می باشد که در مقابل نور خورشید بسیار مقاوم بوده و پوسیده نمی شود .
توری های پلیسه ای علاوه بر اینکه از ورود حشرات به داخل خانه های شما جلوگیری می کند تا حدودی از ورود گرد و غبار و آلودگی نیز به خانه های شما جلوگیری می کند.
توریهای ثابت قابلیت بازشدن نداشته و دسترسی به قسمتهای بیرونی پنجره امکان پذیر نمی باشد و همیشه جلوی دید می باشد.
اما توری های پلیسه ای در زمان استفاده جلوی لنگه را کاملا پوشانده و در زمان عدم نیاز به توری پلیسه ای، درون کاور خود جمع شده که دیگر دیده نمی شود و درون کاور خود محفوظ می ماند،این امر باعث طول عمر بیشتر این توری ها می شود.
اجزای تشکیل دهنده توری پلیسه:
۱- گوشه های پلاستیکی مربع شکل: هدف از طراحی گوشه ها با شکل مربع این است که در این صورت توری را می توان در هر جهت چرخاند و با توجه به موقعیت پنجره و تمایل مصرف کننده توری را نصب نمود. بدین ترتیب دیگر چپ یا راست بازشو بودن پنجره مهم نبوده و برای تمامی موارد کاربرد دارد. همچنین در زمان تولید نیز تفاوتی ندارد کدام گوشه پلاستیکی در کدام چهار جهت نصب گردد.
۲- تعبیه جای عبور نخ تعادل در گوشه های پلاستیکی: با توجه به استفاده نمونه های مشابه از مفتول های آهنی و عدم هماهنگی با قطعات پلاستیکی محفظه ای بر روی گوشه ها تعبیه گردید تا نیاز به استفاده از مفتول های آهنی از بین برود.
۳- استفاده از دو نوع پروفیل آلومینیوم: در تولید این توری تنها از دو نوع پروفیل آلومینیوم استفاده شده. بدین معنی که از یک نوع پروفیل برای هر دو ارتفاع ها و همچنین هر دو عرض ها استفاده شده است تا از نظر ظاهری کلاف توری متقارن بوده و در تولید نیز به کاهش تنوع مواد اولیه و کاهش ضایعات می انجامد.
۴- تعبیه پرز مویی بر روی تمامی پروفیل ها: در این مدل توری پلیسه بر روی پروفیل عرض از پرز های مویی استفاده شده است که به مهار بهتر تور جهت عدم خروج از ریل منجر می گردد و همچنین احتمال عبور حشره از زیر تور بسیار کاهش می یابد.
۵- تعبیه پرز مویی بر درپوش پلاستیکی بالا و پایین پروفیل بازشو: بدین معنی که پرز مویی تعبیه شده روی پروفیل باز شو در امتداد قطعه پلاستیکی بالا و پایین خود ادامه یافته تا از این نقاط اتصال پروفیل به درپوش پلاستیکی نیز حشره ای عبور نکند.
۶- استفاده از تور زیگزاگی با گام ۱۶ میلیمتر.
۷- استفاده از تسمه پلاستیکی با پهنای ۱۶ میلیمتر.
۸- استفاده از پرز مویی با پایه ۸/۴ میلیمتر.
۹- گوشه های پلاستیکی یک شکل برای هر ۴ ضلع
مزایای توری پلیسه طراحی شده:
۱- استحکام بالا
۲- تطابق رنگ در پروفیل و قطعات آلومینیومی
۳- سهولت در رگلاژ و تنظیم توری توسط مصرف کننده
۴- قابلیت تولید بصورت عمودی و افقی
۵- قابلیت نصب در هر جهت
۶- امکان تولید در هر سایز و ابعاد بر اساس سفارش مصرف کننده.( ابعاد محصول نهایی بدلیل متفاوت بودن ابعاد در و پنجره ها متغیر بوده و بصورت سفارشی و بر اساس درخواست و سفارش مشتری تولید می گردد.)
۷- نصب آسان توسط ۴ عدد پیچ ۶ سانتیمتر
۸- قابل شستشو و نظافت
۹- کاهش آلودگی بعلت قابلیت جمع شوندگی تور
۱۰- قرارگیری تور داخل محفظه پروفیل بازشو در زمان های عدم استفاده
۱۱- مقاومت بالا در برابر نور و طول عمر بالا
۱۲- عدم زنگ زدگی تور و متعلقات



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: